|
picafort.net Es foro de tots es picaforters
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Fèlix Estelrich
Registrat: 23 Mar 2005 Missatges: 4
|
Publicat: Dv Mai 13, 2005 2:08 pm Assumpte: Revista Picafort |
|
|
Revista Picafort
La pròxima revista, nombre 14, sortirà segons el nostre programa, més o menys, el dia 3 de juny. Els qui vulguin col·laborar poden fer arribar els escrits mitjançant el correu electrònic fins dia 23 d'abril. Salutacions.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Rango 2

Registrat: 28 Jun 2008 Missatges: 123
|
Publicat: Dl Abr 27, 2009 8:04 pm Assumpte: Decebut, Desmotivat... |
|
|
Volía titular aixó "Revista Can Picafort", peró he mirat i he trobat aquest post del 2005. Li espolsarem ses teranyines:
Estic un poc decebut amb sa Revista. No se publiquen col·laboracions que sa línia editorial considera "comprometedores", ni se respecta es format, ni se publica s'article amb tota sa seva integritat, ni se fa res per mirar d'editar-la en color, quan un parell de col·laboradors han fet un estudi de costos que certifica que editar-la en color i amb un maquetador més eficient és viable.
Ni tans sols tenim constància d'una proposta d'alguns Editors: Dirigir-se, per via Oficial, a s'Ajuntament, explicant que abans subvencionaven dues revistes (Sa de "Sa Vila" i sa d'aquí), i ara només sa de Ca'n Picafort, que cubreix informativament tots es núclis des Municipi. Per aixó, s'havía de fer una petició a "la Sala" a fi de rebre una subvenció major. Però ni aixó s'intenta. JO HE ESTAT MOLT BEN TRACTAT PER SA DIRECCIÓ DE SA REVISTA (i estic molt agrait), peró no hem d'esser egoístes i hem de pensar en Global. Jo renuncí a tot privilegi amb tal que sa Revista vagi a millor.
Qué trobau?... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Rango 2

|
Publicat: Dj Abr 30, 2009 9:40 pm Assumpte: CAN PICAFORT: ¿POBLE DE COVARDS?... |
|
|
A una peli d'en Clint Eswood que se diu "Infern de Covards", s'actor va, s'entera de sa moguda, i allibera es poble des pistoleros llogats pes "Cacique". Lo mateix passa amb Gary Cooper a "Solo ante el Peligro". Me defraudaria molt que Can Picarot fos un poble de covards iguals que aquells. Tanbé som trist perquè aquest FORUM no acaba de funcinar. ¿És que també som un poble de covards?...Sino contestau, quedaré en mitg d'un "Infern de Covards" i "Tot sol devant es perill", peró se m'enfont i me toca un peu i un ou. Amb jo no podràn. Tots dos actors principals guanyaren als dolents.
I ja sabem qui és, de veres, l'amo de Can Picafort. No és ni bo ni xerec, pero l'amo és l'amo, i ets "amos" se trien a ses eleccions, no en sa foscor. Només sé que no voldria tengués sicaris a sou (és que no vull tenir es càrrec de conciència de malfer a ningú. Me se defensar amb sa ploma i amb colque artifici més -d'aquest que (a s'enrevérs de la Mar) fan forat i NO tapen-.
Toni Cantarellas. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Pep de sa Saa Rango 1

Registrat: 19 Mai 2008 Missatges: 25
|
Publicat: Ds Mai 02, 2009 8:38 am Assumpte: |
|
|
| Com diria na Tamara (sí, la del "... no cambié, no cambié...), en termes de contingut i de disseny és patética. Em dóna la sensació que no es publica pels lectors si no pels anunciants. Personalment mai he tingut cap problema en publicar allò que he volgut però, sincerament, anyor els temps en què la dirigia en Mateu Ferrer. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Rango 2

|
Publicat: Ds Mai 02, 2009 10:17 am Assumpte: HOOM!, UNA CONTESTACIÓ!!!! |
|
|
GRACIES PER CONTESTAR PEP, PAREIX QUE AQUÍ SOM SEMPRE ES MATEIXOS ES QUE MOS BANYAM ES CUL. SA DIRECCIÓ (DIT DE SA SEVA PART) AGRAIX TOTES SES CRÍTIQUES, PERQUÈ LI FAN MILLORAR, PER LO TANT, NO CREC QUE LIS FACIN CAP MAL.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Pep de sa Saa Rango 1

Registrat: 19 Mai 2008 Missatges: 25
|
Publicat: Ds Mai 02, 2009 10:40 am Assumpte: |
|
|
| Però, les llegeixen, analitzen, comenten o, simplement, se les passen pel forro (a les crítiques, em refereixo)?? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Rango 2

|
Publicat: Dg Abr 11, 2010 11:24 am Assumpte: AVÍS: EXPLICACIÓ I DISCULPES (per sa part que me toca) |
|
|
Hola. A la fi surten dos números consecutius de sa revista amb qualque article meu.
Pero sa revista ni l'encerta ni l'endivina. Realment crec que sa culpa no és d'es seu director: pareix esser (me passa amb altres persones), que en Fèlix no reb es meus correus. I ho puc constar: Primera, perquè ell m'ho ha dit i m'ho crec. I Segona: ets artícles que han estat publicats són gràcies a que lis vaig passar també a un col·laborador de sa revista, que sempre que conversam me diu "Sa fetxa limit per entregar sa col·laboració és tal o qual". He de dir que es darrers dies si he rebut notificació d'en Félix per aquesta qüestió.
De lo únic que vull donar raó, perquè se mereixen unes raons, és que es 2 darrers articles publicats vàren ser escrits fa 3 mesos (no se publicaren llavonces per ses raons esmentades). Peró crec que hi ha hagut una errada de criteri: S'havía de publicar primer es que surt a sa Revista de Març ("Ensalada de Brotes Verdes"), ja que està contextualitzat en aquella època a rel de vàries declaracions del President de la nació. Si, encara te vigència, peró s'hagués comprés millor llavonces (ara hagués estat més avinent parlar de s'escandol Matas, tot i que no hi havia temps).
A més, vaig firmar com "El jinete sin cabeza" i van i posen es meu nom. Ho han fet per més fer, peró com que amics esquerrans me vàren evestir per mor de sa meva darrera envestida contra es PSOE nacional, me volía "amagar" un poc (de totes maneres, es meu "estil" me delata).
Si voleu veure sa meva crítica sobre en Matas, amb opinions diverses de totes ses tendències, vos remetesc a:
http://miszelani.wordpress.com/2009/08/21/%c2%bfbrutors-dins-des-pp
escrit l'Agost del 2009 a rel de ses primeres informacions del Cas Palma Arena, amb un afegit de fa pocs díes a on s'amplia sa noticia i un servidor se queixa de tota sa casta política.
Miraré d'enviar avui mateix sa propera col·laboració (en sa línia dets articles preferits des meu 3 lectors: irónic i divertit), i en poder, una referència gràfica que té tan de simpàtic com de lamentable a rotllo d'es corrupte Sr Matas. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|