|
picafort.net Es foro de tots es picaforters
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Toni Cantarellas Rango 2

Registrat: 19 Jun 2004 Missatges: 194
|
Publicat: Ds Nov 24, 2007 8:49 pm Assumpte: Excuses a sa Revista i es Tema UM |
|
|
Vull demanar excuses a sa Revista i a sa seva "guardia de corps" per no poder venir an es darrer sopar, es passat dijous. Tenia un compromís a Ciutat. Al principi pensava que s'havia anulat i vaig dir an en Fèlix que contàs amb jo. Finalment, es meu amic, que s'en va a Barcelona per un any i li havia de donar uns documents importants (sino, hagués d'haver d'enviar un toxarro per correus) me va cridar meam si podia pegar un bot, que havia agafat un vol per més tard a posta perquè poguesim veurer-mos.
Perdó per lo de "GUARDIA DE CORPS", però és que per sa meva col·laboració fa temps que vull parlar de na MAM i d'UM. Lo que passa és que me trob amb que hauria de mester una revista sencera. Lo de "GUARDIA DE CORPS" ve d'una noticia relacionada amb UM:
JORNADA NEGRA PARA LA “GUARDIA DE CORPS” DE MUNAR
La presidenta del Parlament vio ayer cómo tres de sus íntimos desfilaban ante la Justicia. Bartomeu Vicens, portavoz de UM y ex conseller de Ordenación del Territorio, y Maximiliano Morales, el padre político de Munar, declararon como imputados ante Anticorrupción por el pelotazo de Son Oms.
CERCO JUDICIAL A MUNAR
Vicens y Morales pactaban por escrito una comisión del 15% por «conseguir» la recalificación de Son Oms. «Os podemos hacer millonarios», les prometía el dúo Vicens-Morales a los titulares de tierras junto al aeropuerto (….) De sa Premsa, 25 d’Octubre de 2007.
ES LIDER D’UM, MAXIMILANO MORALES, VEN A 933 €/M2 ES SEUS SOLARS DE SON OMS QUAN ELL NOMÉS VA PAGAR 2 €/M2, GRACIES A SA REQUALIFICACIÓ QUE LI VA FER NA MUNAR AL 99 (SINO, ARA VALDRIEN 15 €/M2). De sa Premsa, 23 de Novembre de 2007. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sebastián Rosselló

Registrat: 11 Mai 2004 Missatges: 14
|
Publicat: Dt Nov 27, 2007 1:35 pm Assumpte: |
|
|
Excuses acceptades. No calien tantes explicacions.
Lo que no m’ha quedat gaire clar es això de que mos anomenis “guardia de corps”.
Tenguent en conta que jo personalment no simpatitz gens ni mica amb na MAM, no m’ha agradat que se me compari amb sa “guardia de corps” d’aquesta madona. Però a lo millor es que meu curt enteniment no me deixa entendre sa fina ironia que sols manejar en es teus escrits. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Cantarellas Rango 2

|
Publicat: Dl Des 03, 2007 10:15 am Assumpte: |
|
|
Gracies Sebastià. Per jo, ses excuses eren obligades, ja que me vaig comprometre i es plans varen baratar.
Compart amb tu 100% es rebuig cap an aquesta "madona". S'expresió "guardia de corps", en realitat, és una metàfora per referir-se al nucli important que enrevolta es cap visible d'una organització (en aquest cas, es director de sa revista, en Fèlix, tot i que a ell li agradi més considerar-se un coordinador, un col·laborador més). Era, o pretenia ser, efectivament, una fina ironia.
Perdó si no era encertada.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Cantarellas Rango 2

|
Publicat: Dj Des 06, 2007 9:08 pm Assumpte: UM: "UNIÓ MONETARIA" |
|
|
Lo dit, una revista secncera no basta per explicar lo que és i representa U.M. i a sa madona, sa princesa, a la qual ara començan a referir-se com sa "señora X" (durant s'affaire des GAL se referien an es màxim responsable des trui com el Sr. "X": tots sabem quí era el Sr. X. S'en va ensortir. Però sa Sra. X no s'ensortirà de cap manera. Està enmerdada per masses puestos):
De sa Premsa, 4-12-07:
"Es Conseller de UM Flaquer imputat per s'escandol de Can Domenge". Es jutge el procesa per prevaricació, transit d'influéncies i malversació. També imputa a s'ex-secretari des Consell (UM).
A ells s'afegeixen es consellers Vicens i s'actual President d'UM, Maximilià Morales.
També ha sortit a premsa, aquesta setmana, un titular (paraules textuals d'un polític membre de s'oposició): "UM segueix essent feel a ses seves sigles: UNIÓ MONETARIA".
No existeix cap precent similar a s'histoòria de sa democràcia a Balears. Tots ells, d'esser comdemnats -hi es números canten- saben que poden rebaixar ses seves comdemnes acusant a sa Sr. "X", sa que va donar "el visto bueno" a totes aquestes mangarrufes i va comprar una caixa forta que va reventar s'ascensor de sa seva finca de luxe.
Jo tenc ses meves modestes reserves financieres a una entidat bancaria, ja que tots es meus ingresos son justificables. PREGUNTA: ¿Perquè qualcú ha de mester una caixa forta d'aquestes dimensións si no és que provenguin d'un origen tèrbol i il·licit?....
Sa Sr.a X no és tan viva (maldament s'ho pensi) com aquell Sr. X, amb es qual sa justicia va voler ser volebolent per raons d'Estat. Es jutges, en asumptes de prevaricació, xantage, corrupció, lucre i financiació il·legal, no són, ni d'alluny, tan misericordiosos. Això caurà pes seu propi pes.
Jo he visitat 2 vegades es despatx des conseller Viçens, i setmanes després de ses seves bones paraules he rebut sa visita de presumptes intermediaris d'UM reclamant certa cantitat propera al 15% a canvi d'una firma que em perteneixia per llei. Sa seva amenaça, si no complia amb es pagament requerit, era que sa firma arribaria lo més tard possible, ja qualcú competent i ficat an es Consell, en conivencia amb qualque regidor de cert ajuntament, sometrien s'expedient a una tàctica de dilació per tal de causar es major perjuici possible.
Fixa-vos que ni acus ni deix d'acusar. Només constat uns fets. Que cada's qual els interpreti segons li dicti sa seva consciència. Jo nomès puc donar lo únic que tenc, que és lo que més aprecii: sa meva paraula de cavaller. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sotil Rango 2

Registrat: 06 Jul 2006 Missatges: 117
|
Publicat: Dl Des 10, 2007 1:54 pm Assumpte: |
|
|
| Hola buenos dias a tod@s. Tan solo comentarle al Sr. Cantarellas que no tan solo en UM hay una Unión Monetaria, si se investigara el PP (y no me refiero a nivel local-municipal) saldrían "historietas" ciertamente jugosas de destacados miembros del PP (a nivel autonómico) cuyas artimañas político-económicas no tienen nada que envidiar a las de los representantes de UM, por lo que creo que una gran mayoria de los altos cargos de todos y cada uno de los partidos padecen de lo mismo sean de UM, PP, PSOE, PSM, ... Y se lo dice una persona que se considera conservadora en sus ideas políticas, yque aún teniendo afinidad ideológica con el PP le aseguro que me repugnan las actuaciones de cierto dirigente del PP. Salud y saludos a tod@s. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Cantarellas Rango 2

|
Publicat: Dl Des 10, 2007 8:54 pm Assumpte: RESPUESTA AL SR. SOTIL |
|
|
Sr. Sotil, qué alegria verle aquí de nuevo. Esto que me comenta, es precisamente lo que comentaba y le admití, concretamente el sábado pasado (hace 2 días) a un destacado militante de UM que me consta que es una persona honrada y condena a los imputados de su partido como los condenamos todo.
Por supuesto que hay ovejas negras en todos los partidos (por cierto, se ha dejado vd. alguno en el tintero), pero lo de UM NO TIENE PARANGÓN. Ha superado todos los límites y comparaciones. Si tuvieran decencia, se autodisolverían y pedirían perdón al pueblo balear.
Por otro lado, si acude a otro apartado de este forum en el que, por si no lo sabe, considero mi candidatura para las próximas elecciones, podrá leer (teniendo en cuenta que en la entrevista que me hicieron me declaro políticamente ecléctico, pero con alguna afinidad neoliberal-conservadora, com vd), que los Sr. Gabriel Cañellas, Cristofol Soler y Jaume Matas son personas que me han decepcionado y son, para nada, santos de mi devoción.
Lo que pasa es que no me gusta hacer leña del árbol caído y no hablo de ellos, como no hablo de "ses mangarrufes" de Felipe Gonzalez, que según un barómetro independiente, era indefectiblemente el famoso Sr. "X" en la trama de los GAL.
Yo paso de progresias y memórias históricas. Mis muertos de la guerra civil (también los tengo) lo que quieren es descansar en paz.
En los medios, y en el contexto de la trama de comisiones, prevaricación, facilitación de información privilegiada, etc, etc, etc, ya se habla de la SR. "X". Todos sabemos quien es.
La judicatura fue indulgente con el Sr. "X" por presuntas cuestiones de Estado, pero en el orden de la corrupción suele ser inplacable. La Sr. "X" caerá con toda su "guardia de corps" y UM quedará desmantelada al igual que Martorell, uno de los delfines de MAM, ha dejado desmantelada IB3, vendiendo en subasta el 80% de su material, convirtiéndola en la autonómica más cara del Estado y en una de las que cuenta con una menor cuota de audiencia.
De modo que, Sr. Sotil, sútil como de costumbre, estoy de acuerdo con Vd. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Sotil Rango 2

Registrat: 06 Jul 2006 Missatges: 117
|
Publicat: Dt Des 11, 2007 10:18 am Assumpte: |
|
|
| Hola buenos dias a tod@s. Sr. Cantarellas, si me lo permite, me adhiero a todas y cada una de sus apreciaciones pero la verdad es que al referirme al PP lo hago en singular por lo tanto me refiero a un solo dirigente del que me avergüenzo haber dado mi apoyo político-moral (no le pude dar el voto al ser de otro municipio) y que en su momento ha cobrado jugosas comisiones. Siento no poder ser más concreto. Ante todo decir que opino que todo lo dicho por Usted acerca de UM no es más que la verdad, y ya se sabe que mentiras hay muchas pero verdad sólo una. Sr. Cantarellas tan solo una cosa más y es una opinión muy personal mía y por lo que le pido que no se enoje, pero aún sabiendo que mantienen una buena amistad no quería dejar pasar la ocasión de decirle que a mi modo de ver es Usted demadiado duro-injusto en sus apreciaciones con el Sr. Cifre, no es más que una opinón personal. Salud y saludos a to@s. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Cantarellas Rango 2

|
Publicat: Dc Des 12, 2007 8:24 pm Assumpte: MIGUEL CIFRE, UN CABALLERO |
|
|
De acuerdo de nuevo con uested. Yo también voté a alguien y después me arrepentí. De cada día me entero de cosas más sangrantes de UM. Si es tan amable de comunicarse conmigo por el privado para darme su otro privado, en cuanto pueda, le haré llegar cosas que no me atrevo a decir aquí.
Respecto a Cifre, decirle que es uno de mis "amics corals", que nos decimos las cosas a la cara sin ambajes y con el único que he sido duro (muy merecidamente) es con su "Kefe" ANTICH, al que he llamado "Pagès d'Algaida" y no estoy dispuesto a retirarlo. A continuación copio y pego mis ultimas palabras dirigidas al Sr. Cifre, y considere Vd. si soy duro con él, o si por el contrario soy conciliador:
Torn a dir que ets un cavaller. Ho demostra es fet de que te vaig informar de que havia un Fourm sobre Can Picafort, i se veu i se demostra que li prestes atenció.
Pensem en concordia. Penserm en donar-mos sa ma. Ahir, an es teu diari "preferit", sortia com a foto de titular uan imatge d'en Zapa i en Rajoy donant-se sa ma. Qualque cosa tendrà de bona l'Esglesia, que quan el bisbe diu "daos la paz" logra apropar dues faccions democràtiques enfrontades per assumptes menors.
Pensem amb es cap, Miquelet. I en tens un de privilegiat .
Saludos. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Toni Cantarellas Rango 2

|
Publicat: Dc Des 12, 2007 8:29 pm Assumpte: ES PERQUÈ DES "DONAU-VOS LA PAU" |
|
|
| Per cert, això de "daos la paz" venía a rotlo d'una foto molt guapa i esperançadora (per cert, a un diari que no és es preferit d'en Cifre) en sa que se veia s'imaatge d'en Zapa i d'en Rajoi donant-se sa ma (a un funeral), amb una actitut per primera vegada aparentment sincera. Me va emocionar i vaig arribar a creure que s'enteniment era possible. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|